torstai 21. heinäkuuta 2011

Pyjamapäivä.

Tänään on ollut laiska päivä, todella laiska päivä. Koko päivänä en ole tehnyt yhtään mitään, mulla on edelleen pyjama päällä. Tää sateinen ja synkkä ilmakin tekee olon ihan laiskaksi, ei yksinkertaisesti jaksa tehdä yhtään mitään.

Avomieheni herra F on ollut taas koko päivän liikenteessä eikä juuri olla nähty aamun jälkeen. Hän on ollut koko edellisen ja tämän viikon vapaaehtoistyötä tekemässä opiskelijoiden sisäfutiksen EM-kisojen järjestelyissä. Mä oon sitten pikkuherrojen (herra S synt. 1/2008 ja herra K synt. 6/2011) kanssa ollut ihan kotosalla. Tänään en jaksanut lähteä edes ulkoilemaan, siitä ei ois saanu mitään irti kukaan meistä, tai en ainakaan minä. Onneksi ens viikolla taas helpottaa ja herra F alkaa oleen taas enemmän kotosalla. Saan mäkin sitten hieman omaa aikaa, nyt se oma aika nimittäin on aika olematonta. Ainoastaan, jos pikkuherrat sattuu nukkumaan päiväunet yhtä aikaa (mikä on aika epätodennäköistä) niin voin hetken hengähtää, tai sit näin iltasella, kun molemmat on nukkumassa (yleensä kyllä toi pienempi vielä seurustelee seuraavat pari tuntia). Tänään kyllä keksin kaivaa kantoliinan kaapista, ja näin ollen herra K on nukkunut mun kannettavana viimeiset pari tuntia. Kätevä kapistus toi kantoliina, kun jättää kädet vapaaksi, ja kun toi matkustaja on vielä niin pieni niin kykenee istumaankin.. ja näin ollen mulla on mahdollisuus istua tässä koneellakin. Herra S:n juuri laitoin nukkumaan niin nyt on ihana hiljaisuus. Aina välillä kyllä utelias herra S huutelee sängystään ties mitä "äiti, mitä sä teet?", "äiti, mitä sä syöt?", "äiti, mä oon tässä pohdiskellut, että.." kunnes jossain vaiheessa tulee sitten se totaalinen hiljaisuus, kun herra vaan malttaa antaa unen tulla.

Tasaisen tappavan tylsä päivä siis jälleen takana. Huono aloitus blogille, heh.. Nyt en enää laita mitään biisiä tälle päivälle, kun sen jo tuossa aloituspuheessani laitoin. Tarkoituksena siis ois joka päivälle linkittää joku biisi, joka kuvaa sen hetken fiiliksiä. Toi Maija Vilkkumaan Kesä on kyllä yks mun lemppari kesäbiisi, vaikka tänään ilma ei oikein ole hirveen kesäinen ollut. Lähinnä on tullut mieleen syksy. Mutta jospa huomenna tilanne ois jo toinen..

Ei kommentteja: