perjantai 22. heinäkuuta 2011

Oh, sunny day!

Vihdoin! Nuorimmainenkin on unten mailla.. saas vaan nähdä, että kuinka kauan. Tänään nimittäin tuo pikkumies on ollut erittäin hereillä, nukkunut vain pienen pieniä pätkiä. Se on varmaan tää helle. Josta mä nautin, mutta herra K näköjään ei. Ajattelin juoda tässä samalla yhden siiderin jäillä, vähän niinku palkinnoksi itselleni, että yksi päivä on taas pulkassa.

Tällä hetkellä yks mun lempparisiidereistä. Nam!

Tänään oltiin koko perheen kanssa rannalla, peräti herra F:llä oli tänään sen verran vapaata, että ehti olla meidän kanssa. Leikittiin vuoron perään esikoisen kanssa vedessä ja kuopus nukkui vaunuissa sen minkä nukkui. Ajattelin laittaa jonkun kuvan päivän asusta, mutta eipä tuolla ollut yhtään julkaisukelpoista materiaalia. Mä näytän kaikissa kuvissa läskiltä!! Ja nyt tulee satamiljoonaa kommenttia siitä, miksi naiset ei voi ikinä olla tyytyväisiä kroppaansa. Sanokaapa muuta, mutta mulla on ehkä suuri syy olla ei-tyytyväinen kroppaani. Herra K on ulostautunut vatsastani vasta 6viikkoa sitten ja raskauskiloja on jäljellä vielä 10kiloa. Ja 13kiloa on matkaa siihen, milloin oon tyytyväisin kroppaani. Mä en oo todellakaan samanlainen, kun leffatähdet ja musiikkistarat, että oon viikko synnytyksessä samoissa mitoissa kuin ennen raskautta. Voi kunpa olisinkin! Mulla ei edes imetys vähennä kiloja niinku jotku sanoo. Mun kroppa vaatii työtä, todellakin! Kellarissa odottaa vielä matkalaukullinen vaatteita, mitkä eivät mahdu päälle. Noh, en ota stressiä. Toivottavasti kuitenkin viimeistään ens kesänä oon omissa mitoissani ja jälleen tyytyväinen kroppaani. Lokakuussa pääsen takaisin salille, mulla on nyt salijäsenyys ollut katkolla ton raskauden takia (mä en oo niitä naisia, joiden fysiikka kestää itsensä rääkkämistä viimeisille viikoille.. pelkkä raskaana olo on jo yhtä rääkkiä). Mä niin kaipaan jo sitä itsensä piiskaamista, että varmaan kun lokakuun 1.päivä koittaa, mä oon salilla monta tuntia, ja joka ikinen päivä sen jälkeen!! Mutta nyt ihana mieheni tuli kotiin, joten laatuaikaa hänen seurassaan. Harvinaista herkkua.

Päivän biisi: Weezer - Island In The Sun
 

Ei kommentteja: